HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.02.04.

2010.02.05. 11:35 Kozy87

Sikerült ma svédet tanulni, talán kezd összeállni a kép, mert nem volt olyan bonyolult az óra (de könnyű sem), ideje még többet tanulni, mert nem lesz könnyű, de legalább egy picit többet beszélt a svéd Will Smith angolul az órán.

Este átmentem Rémihez a HP-vel, itt van most a barátnője kb 1 hétig és ők is meséltek, én is meséltem. De amiért mentem hogy ünnepeljünk, hogy átment a tűzoltóvizsgán és nekem meg névnapom volt. Barátnője kinézetre tipikus francia lány, kedves, szeret fotózni, utazgatni is, úgyhogy kölcsönösen megmutogattuk egymásnak a korábban készült fotókat, úgyhogy néhány új úticéllal gazdagotak, gazdagodtam. Mivel közben már folyosóparti volt mellettünk (délután mikor svéden voltam, ingyen sörrel kopogtak be és hívták az embereket), de mire kijöttem Rémiéktől, már nem sokan maradtak, de legalább nyugisabb és beszélgetősebb volt az egész.

Mivel a nemzetközi helyzet fokozódik, ezért úgy gondoltam, megnézem Pelikán, Virág és Bástya elvtárs kalandjait még lefekvés előtt, természetesen a teámat mézzel és a híres magyar naranccsal ízesítettem:) Hozzátenném, hogy az élet tényleg nem habostorta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr361731293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása