HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

Karnevál:)

2010.02.07. 21:42 Kozy87

Nos, tegnapi nagytakarítás után, megcsináltam életem legjobb Brownie-ját. Természetesen a recept titkos, de ha beugrasz hozzám akkor szívesen csinálok;)

Rémiékkel utána elmentünk a helyi jégcsarnokba korizni, jól esett egy kis testmozgás, csak sajnos nem volt kölcsönkori már a méretemben, ezért nem brillíroztam annyira:) (mint szoktam:P) Utána egy kiadós vacsora, Rémi barátnője Carole tortillát csinált, otthonról hozott csirkemellből, no az tényleg finom volt:) én vittem a friss Brownie-t és nem szégyenkeztem sőt:)

A szombat esti folyosópartin a sláger a részeg bevodkázott franciák voltak...

De a vasárnap eljött, vagyis jelentkezés a 4 évente megrendezendő Lund Fesztiválra, mint szervező, résztvevő, melyet teljes mértékben diákok szerveznek. Óriási lesz, és a sor is óriási volt, sokan este óta ott dekkoltak, kis sátorban, horgászszékekkel, nagoyn muris volt, kár hogy pont ma nem vittem el a gépemet, baromi hosszú sor, de hát mivel magyarok vagyunk, utolsónak megyünk be a forgóajtóba és elsőnek jövünk ki, Violán keresztül sikerült egy jó helyet elcsípnem a sorban:P tegyünk hozzá hogy ő sem várt ott hajnal óta:P:) szóval bejutottunk megvettük a jegyet a nagy 2500 fős karnevál előtti nagybulira vacsorával stbstb és jelentkeztünk a feladatokra, pl rádióhoz, sörsátrakhoz, egyéb kiegészítő feladatok tömkelegéből lehetett választani.

 

Május 21-23, 21. Lund Karnevál

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr271737719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása