HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

akkor telefonáljunk

2010.02.10. 11:39 Kozy87

Rájöttem hogy főzni és sütni jó:) Nem mintha mesterszakács lennék, de már ráléptem a kikövezett útra:) csak ne venne el annyi időt, de minden kezdet ilyen, csak bele kell jönni.

Hétfőn Carole szülinapjára csináltam joghurtos-gyümölcsös sütit, ami elég jól sikerült, vagy még annál is jobban, a lényeg hogy gyorsan elfogyott. A folyosón is híre ment, mert ugye a kínálás nem maradhatott el, tudják már ki lakik itt:) Hétvégi Brownie-n még dolgozni kell, mert cask frissen jó, utána vhogy gyorsan száradt. Hétvégén pizzát csinálok, de az már-már rutin.

Néhányan együtt szoktunk vacsizni, Ross, Nathalie, és Michael, röviden a Commonwealth tagjai, ez már-már alap hogy megosztjuk a vacsit, olykor az ebédet:)

Tegnap reggel tetszett, hogy gyorsan összedobtam reggel az ebédemet készülődés közben, és bár korán indultam, ebéd időben még meleg volt. (az élet apró örömei). Esti svéden megnyertem a Bingot. játék a számokkal, igazából büntetés volt mert fel is kellett olvasni az összes számot:) de kaptam egy kis szelet csokit;) Utána Hari-val elnéztünk a Kalmar Nationbe egy picit, majd hazaszáguldottam a biciklivel, jó hogy hamar hazaélehet jutni, mert a belváros mintha egy kis dombon lenne, és szinte csak gurulni kell lefelé.

Most indulok Helsinborgba, végre egyszer rendesen is körbe kellene nézni ott, hisz eddig csak a központban voltam.

Ja és ma még fel kellene hívni Vaxjö polgármesterét is:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr421745148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása