HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

Sunshine, beach, tücsök... :)

2010.02.19. 18:21 Kozy87

Tartalmas heten vagyok túl... nem véletlenül nem írtam

Mivel hétfőn és kedden nem volt előadásunk Helsinborgbanm sőt projekten kellett volna dolgozni, mi inkább elmentünk hétfőn pubcrawlingra. Életem legdrágább pubcrawlingja volt, de legalább ismerem a belvárosi kocsmákat:) Volt benne minden, puccos helytől kezdve, kvzós, Systemben vett és előtte levő hóba hűtött sör. Ja, és persze mindenhol az olimpia megy a tv-kben.

NA igen, ebédre sikerült rántotthúst csinálni, almás-majonézes-uborks krumplival. Egyben búcsúebéd volt a skót srácnak, Rossnak, aki szerda reggel hazament, honvágy, illetve Michael szerint vmi pszichológiai betegség miatt is. Kedden sikerült szobát rendezni, végre nem egy fehér csendesszobához hasonlít:) Igaz, még egy kis komfortot majd a magyarzászló bele fog csempészni az egész hangulatába. Jött egy jóhír, elmarad a szerdai tanulmányi látogatás a buszgarázsba, majd a csütörtöki előadás. Hurrá, akkor marad a péntek mikor egy kis prezentációt kell előadni. Még aznap találkoztam az egyik tanárral, aki egy projektmunkám vezetője lesz köv. részében a félévnek, és a témám a diplomamunkához hasonló lesz, csak nehogy néhány elem megjelenjen itt is, meg ott is:)

Svéden rájöttem hogy menne, csak tanulnom kellene rendesen... talán hétvégén?

Szerdán elmentem a nation-ömbe, hogy mégis hol késik a nationkártyám=diákigazolványom, nem tudják... csak jön hamarosan. Egy ingyen ebéd után felmértem, milyen a szórakozóhely, alagsor több helyiséggel, hisz este ide terveztünk jönni szórakozni. Délután Rémivel körbefutottuk egész Klostergardent és St. Lars városrészeket, ki a város szélésre dombokra, kissé szeles, havas időben, de olyan jól esett a futás... végre, sikerült lefáradnom, volt is étvágyam utána:P Az este pubos, beszélgetősre, koccintósra sikerült, s mivel a parti nem indult be, és a barátok is vhol elakadtak, irány hazafelé, ahol összefutottam egy részeg caspattal, nem ők voltak:) mivel parti nem volt, ezért visszafordítottam őket és egyik lakásban folytattuk... visszafelé Aurelian elvitte részegen a biciklimet egy körre... megkergetett vkit majd esett egy óriásit:) utána azt hajtogatta hogy kifizet mindent, csak adjam a számlát:)

Michael-lal, aki bérli hivatalosan a biciklit, én meg tőle, megbeszéltük, hogy igazából a támasztó hajolt el, és kormány egy nagyon picit, cserébe egy 3 literes bort kérünk a következő partira tőle, jó ár szerintünk, nem?:)

Csütörtök arról híres, hogy végre elkezdtem tanulni, durva mi?!:) pénteki előadáson egy prezentációt kellett volna előadni egy csoportban, és jó sokáig csináluk este... reggel korán kelés, de jó hogy megnéztem reggel az emiljeimet, erre írtak hogy elmarad az előadás... hurrá. visszaalvás után elvittem a biciklit megcsináltatni, közben belerúgtak 2-t és kész... este irány a Chemistry Guild Sittning-jére, ami a kémiás szakok egy szervezete, mely bulikat, rendezvényeket szervez, ez egy jelmezbálszerűsség volt. Mindenki jelmezben, és a belga CAntushoz hasonlíthatnám, míg ott este énekelnek és sört isznak, itt evés-ivás bor és egyéb dalokat énekelnek, elég hangosan olykor mint az állatok. Utána jelmezes buli. Szereztem pár ismerőst, hazafelé egy oszták sráccal megváltottuk a világot beszélgetésünk során.

Szombaton elindultunk Michaellel felfedezni Skåne-t, vagyis mivel olvadozik a hó, bicikliutaokn lehet menni, ezért biciklivel indultunk útnak. Sandby-be mentünk, egy szépen kiépített úton, havas táj, de azon a településen egy kis patakon és kacsákon, illetve útbaigazító lányokon kívül nem volt semmi!!! EZért elindultunk más úton hazafelé és eljutottunk egy zsákfaluba, ahonnan egy bicikliúton indultunk tovább igaz azon a z úton 10 centi hó volt:) az út vége egy domb tetején volt, ahonnan szépen ráláttunk Lundra a távolban. Egyedüli probléma az volt mindenfelé csak hó volt:) mivel láttuk a műutat de át kellett így is kelni a nagy hórengetegetn. Egy járt utat választottunk, amin már vki egyszer jűr egy kutyával, a lábnyomok alapján, de sokszor térdig süllyedtem így is... Olyan volt mint ha téli olimpián vettem volna részt, cross-country biciklicipelés:)

Este irány a Wermlands nation, ahol dolgozni fogok egy picit, új emberekkel ismerkedem, úgyhogy mentem is! Hali;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr461774225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása