HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

Szombat esti munka?

2010.02.21. 17:20 Kozy87

Igen, szombat esti munka. Elmentem egy nation-be dolgozni szombat esti buliba, ingyenkaja, ingyenpia, munka közben mértékkel, utána meg amennyi belefér.

Bárpultos voltam egész este, koktélt kellett csinálni, sört csapolni, meg ehhez hasonlókat. Nagyon jó móka volt az egész, 4 óra 10-től 2-ig. Végén meg takarítás és kész. Előtte utána kaptunk enni, és mikor befejeztük a munkát afterparty. Rájöttem hogy svédekkel itt lehet legjobban ismerkedni, nagyon rendesek voltak és feltűnően nyíltak. Asszem megyek még oda (is)!:)

5re haza is értem, de már nem értem el a szomszédot, mert kb 5kor indult el haza, Angliába pár napra. Úh. alvás úgy délig mikor elmentem a spanyol nyelvű misére. Kicsit életvidámabb volt mind a pap, mind a gitárzene, igaz majdnem annyit értettem belőle mint a svédből:) Most mindjárt nekiállok a elkészíteni a lángostésztát, aztán lesz itt ne mulass.

Jó étvágyat!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr871778574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása