HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

márc. 15

2010.03.16. 23:21 Kozy87

Épp a projektet kellene írni de előbb a blog:) 11 oldal már úgyis van.

Estére szerveztem egy összejövetelt március 15 alkalmából melyre a magyarokon kívül több külföldi barátomat meghívtam.  Bekevertem a tésztát jó 1 óra alatt, majd szinte már 6 óra is volt. Segítséget is kaptam Violától és Asma-tól így könnyebben ment a vége a készülődésnek. Gyülekeztek ám az emberek, és végül jó 20-an gyűltünk össze: magyar, szingapúri, francia, svéd, kanadai, osztrák, angol, holland, német összetételű volt a társaság.

Szükségtelen mondani, hogy a lángos zseniálisan sikerült, kb mind a 30 db =) csak azt sajnálom, hogy nem tudtam több időt velük tölteni, mert ki kellett sütni mindet a sok éhes szájnak.

A belépő a bulira a következő volt:

3 feltétel:

1. időben vissza kellett jelezni ki jön, mert be kellett gyúrni előtte a tésztát.

2. meg kellett mondani, miről szól az ünnep, anélkül nem lehetett belépni, oly komolyan nem vettem, lényeg hogy tudják miről szól:)

3. egy kreatív ajándék a szervezőnek aki én vagyok:) Tipikus svéd cukorkától kezdve poszteren, édességeken át, teáig kaptam mindent, ja meg néhány %-os italt is:)

A himnusz eléneklése után eldurrant a cézár, s jöhetett a vodka is amit a francia srác hozott. Kb fél1kor mindenki elment, és folytathattam volna a projektet de nem volt hozzá már erőm, de megpróbáltam, inkább csak elment az idő. Tanulság? Alvás fontosabb és hasznosabb. Na mind1, alvás híján reggel irány Helsingborg, tanulmányi kirándulás. kb 5en mentünk + 2 tanár bérelt kisbussza Helsinborgon belül és azon kívül a fenntartható közlekedés. egy régi szeméttelep helyén épülő lakóparkot néztünk meg, még csak gödör volt és tervek, ez példa volt a földhasználatra. nagyon közel hozzá elmentünk Henrik Larsson villája mellett :) Egy szennyvíz iszappal trágyázott friss (10éves) erdőbe is ellátogattunk amiből pihenőövezetet csináltak, parkban az Öresund partján megebédeltünk, majd megnéztük a helyi buszdepót, kisebb és vhogy modernebb mint otthon. Lund felé megálltunk egy gyökérmezős szennyvíztisztítónál. Lund környékén egy rekreációs, védett övezetnél, majd egy rekultivált szemétlerakónál,ami mellett Michael-lel már ementünk egyszer csak nem tudtuk mi is az. Végül a lundi egytemen ökológia épületében kötöttünk ki, ahol világon egyedülálló kis épület található, amolyan speciális szélcsatorna, mellyel egy madár számára teljesen modellezhető a vándorlása pl Skandináviából Afrikába. Szerencsétlen napokig röpköd, közben, ha tudná hogy egy helyben van:D meg az épület teli van napelemmel és kollektorral, érdekes volt az nap, utazás Skane-ban.

Svéden svédországról néztünk meg egy vicces filmet, majd megszerzem, s szinte végig játszottunk, uccsó előtti óra volt:( csütön jöhet a vizsga, most meg már ideje nekiállin projektezni mert holnap sem alszom.

no pacsi

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr851845799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása