HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.01.11.

2010.01.22. 19:30 Kozy87

 2010.01.11.

Eljött a nagy nap, irány reggel a reptér. megint nem aludtam sokat, éreztem is, hogy beteg vagyok, de nem tarthat semmi vissza. apukám kivitt a reptérre, anyukám is kijött természetesen, hiába mondtam neki, hogy ne hagyja ki az számítástechnikai tanfolyam első óráját:P Ladoneczki Gábor is kijött, ha már ott lakik a közelben, és lekenyerezett egy Túró Rudival, kíváncsi vagyok évek múlva mit kér cserébe:):P Köszi, mégegyszer.

Violával találkoztam, majd Vida Nórival. Fura volt, mert még sohasem láttam, csak hallottam róla, de megoldottuk a találkozást. Átkeltünk a scannereken, volt aki mezítláb és már bent is voltunk. Azt hittem busszal megyünk először, de csak a repülőig vitt. aztán meg egyenes utunk volt Malmö Sturupig. Szép felhős idő volt, de itthon még annyira tiszta, hogy lefotózzam Rákoshegyet. Útközben csak felhőt láttam, meg egy érdekes szivárványt, majd leszállásnál az enyhén havas Skäne-t. Gyorsan kijöttünk, és már mentünk is a buszhoz, ami szinte a kijáratnál állt és azon csak bankkártyával lehetett fizetni. hümm, fura, mikor otthon van hogy jegyet sem árulnak a BKV-n, pláne ha nem is járJ. Busszal elmentünk az LTH épületéig Lundban, ott meg a BEST Lund volt elnökére, Partickra vártunk, aki elvitt minket a szintén volt BEST-es Martinhoz, akinél megszálltunk. Pár percet fagyoskodtunk a ház előtt, ahol ártunk rá, és megjelent biciklin szélben, piros arrcal. Na igen. IKEA lakása volt, elég modern, új. Eleinte beszélgettünk, majd Viola-Nóri-Patrick felkerekedtek vásárolni és várost nézni, én inkább gyógyultam az ágyon, heverésztem, leszek még itt eleget és jobb időbenJ. Martin idővel elment vmi lakógyűlésre. Ahol lakik 60 lakás van és nem egyenként, hanem összesen 60 tulaj. Vmilyen új bérlői viszony amit nem értettem, de a közösségnek ő az elnöke. Este mikor megjöttek Patrick csinált tortillát, majd megkóstoltunk ezt-azt, Izlandi köményből készült rövidet, s nem maradhatott el a kecskeméti barackom sem. Elég fáradtan, de elmentünk lefeküdni, mert korán akartunk odaérni a regisztrációhoz, hogy nem kelljen várni hosszasan a sorban.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr971693509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása