HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.01.15.

2010.01.23. 23:36 Kozy87

2010.01.15.

Na ennyi volt. A jóból is megárt a sok, nincs nap, csak a szokásos szürkevilágosság. De legalább ott folytattam ahol tegnap, utazás. Albert visszaírt és jó linkeket adott, hol nézzek fapadosokat, felmértem a vonat és a távolsági busz lehetőségeket a Skandináv-félszigeten. Ezután jöhet a tervezési fázis;) Sokat heverésztem, főztem vmi egyszerűt, bonyolultba még nem fogok, majd eljön az ideje, inkább ezekbe jöjjek bele előbb. Aztán kipróbáltam a hajszárítót, de nem úgy magában:P Irány a doki. 5-ig volt, odaértem kb 4-re. Persze, először rossz épületbe mentem be, megtaláltam a portát. Ott kérdezték mit szeretnék, végighallgattak türelmesen (igaz amit mondtak, hogy figyelnek az emberre és nem szakítják félbe), majd mondták hogy rendben Akkor pszichológusra van szüksége? mert  ez a pszichiátria, próbálja meg a következő épületet:) Úgy tettem, egy régies, belvárosi kórházakhoz hasonló épületben volta környék klinikája. A recepciótól a nurse-höz irányítottak. Gondolná az ember, svéd nővérke… helyette egy svéd bratyó fogadott, hogy mi a bajom és elmondtam. Úgy tűnik itt az a szabály, hogy előbb a nővér megszűri a beteget, hogy valóban be kell-e menni a dokihoz. Mert ha megvizsgál a doki, akkor vizitdíjat, 200 SEK-et kell fizetni. Inkább ne számold ki mennyi... Dokinéni rendes volt, elmondtam neki mik a tüntetek, belenézett a torkomba, mondta hogy nem torokgyulladás, hanem vírus. Mint anno az Amerikai úti Országos Idegsebészeten torokváladéktesztet vettek. Míg ott az eredményre 3-4 munkanapot kellett várni, hogy a Szent László kórház laborjára, itt 3-4 perc alatt kész volt a teszt. Oké, lehet hogy ezért is kell ennyit fizetni, mert minden van egy helyen. Itt az orvosi rendelő olyan, hogy egyben van minden. Van városi kórház is, de ez a rendelő amolyan SZTK-féle. Itt mindenhol lehet fizetni kártyával, persze a vizitdíjat is a recepción, ahol számba lettem véve.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr301696663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása