HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.01.18.

2010.01.23. 23:38 Kozy87

2010.01.18.

Hétfő, kezdődik a hét és a suli. Nem nekem, majd holnap, de be kellett menni leadni egy papírt, meg kiváltani a belépőkártyát. Mikor kiléptem vettem észre, hogy hoppá, éjszaka havazott. Mert amikor lehet elhúzva tartom a függönyt, mert a fűtés így is épphogy elég, de már szokom a 20fokot. 10-kor már szépen el volt takarítva mindenhol a hó, magánházaknál is, ez meglepő, hogy ennyire figyelnek az emberek erre. Persze biciklisek nem hagyhatják otthon ilyenkor sem a cangát, volt aki a havas úton félkézzel telefonálva tekert… Besétáltam a központba leadni a papírost, ráérősen tettem egy kitérőt az egyik nation felé, mert valószínűleg a Wermlands NAtionbe belépek. Hogy miért? Közel van. Lényegtelen, melyikbe lépünk be, úgyhogy miért ne ebbe. kb 10 perc séta sem otthonról. Ezután egy akkor édességáruházat láttam, mint otthon a rendes CBA-k, vagy Spar-ok. Szerencsére meg tudom állni, hogy ne legyek édesszájú, de képzelem aki nem. Annak ez amolyan Mekka lehet. Már ha nincs nagyobb. Ezután az egyetem főépületénél pár fotót készítettem, majd leadtam a papírost, és irány az LTH-be a belépőkártyáért. Új úton mentem, a könyvtár érintésével. Hűűűű, kész kastély az egész. Épp ebédidőben értem az LTH könyvtárába, ahol volt jó 45 percem nézelődni. Sok, egyészen kiváló könyv volt a szabadpolcokon angolul. Úgy érzem hasznosítani tudom majd őket, ha szülséges. Sok szabad gép és hűűű olyan tanulószoba. Nem székekkel, áh. Dönthető fotelokkal! Eljött az idő, na hadd készüljön a kártya. Viccesre sikeredett a fotóm, kicsit Caesar-os lett a képem, pedig profi fotós volt a bácsi, legalábbis a felszerelés, de nem szólt mikro fotózik, az meglepetés :) Mindegy, nem fogom kitenni az ablakba:P Ezután irány egy másik úton biciklit találni. A nagykönyvtár mögött ráleltem egy nagy templomra, melyről azt hittem, jó hideg lesz bent (biztos otthoni tapasztalat), de minden kivilágítva, csilivili és meleg. Nagyon érdekes volt, fotóztam is párat. Volt ott egy néni aki a Betlehemet átrendezte. Úgy nézett ki, mintha szegény a nyugdíjas éveiben babázna. Nem hiába második gyerekkor?! Érdekes volt, biztos így szokás(?). Biciklit már csak 1500ért kapni, hogy a pénz felét visszakapom a félév végén, ha minden rendben. Az angol ajánlata jobban tetszett, szerintem elfogadom azt. Bár még várom pár napot. Ezután irány az állomás, hogy jegyet vegyek holnapra Helsinborgba, de annyian voltak, hogy majd holnap inkább. Inkább néztem kesztyűt, de még mindig nem találtam jó árban, nekem megfelelőt. Hazafelé a helyi tourist infoba beugrottam, hogy megkérdezzem, mit érdemes Skane-ben megnézni, illetve távolabb. Már alakulnak a terveim, sarki fényre csak most januárban lehet esélyem, de nagyon drága:(. Meglátjuk mi lesz, valószínűleg nem jön össze. Áprilistól indul az igazi tavasz itt, úgyhogy a programok javát, áprilistól kellene tervezni, ha már a szemeszter 2. felében nem sok dolgom lesz itt, bár az otthoni dolgok. Huh, jobb nem rá gondolni.

Érdekes, hogy a boltokban nincs olyan hogy hús vagy sajtpult. Minden előrecsomagolt, talán csak a piactéren láttam rendes hentest. Ahhoz több bizalmam van, vagy nem is tudom melyik a jobb.

Még lefekvés előtt Átmentem papírért a szembeszomszédhoz , és nem kiderült, ő is jön Helsinborgba?! S az is hogy ugyanazt a kurzust vettük fel:) Reggel együtt is fogunk menni, biciklivel, mert végül meg fogom venni a biciklijét, így mindenki jól jár.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr761696669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása