HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.01.21.

2010.01.23. 23:39 Kozy87

2010.01.21.

Azt a hétszázát, de rossz ilyen hamar felkelni. Elég hamar keltem, mert nem tudtam mennyi idő kell reggel, Michael-lel koppra az állomásra értünk. Vonaton aludtam, mint minden rendes pesti a BKV-n (már ha jár). Az óra keretein belüli városnézés nagyrészt történelmi volt, és kisebb részt a városfejlesztésről szólt, de bemutatták a korábbi terveket, hogy terjeszkedett a város és a mostani terveket, melyek majd a tárgy keretében érintünk. Közben a 32 éves pakisztáni pszichológus, aki szintén felvette a kurzust!!! a tálibokról mesélt, meg pakisztáni-indiai harcokról. Érdekes volt elsőkézből hallani felőlük. Meséltem neki Magyarországról, mert igencsak érdeklődött, történelemről stb. Az út végére mindenki megfagyott, csak a tanár nem, aki a végén már fázhatott, mert végig kezében vitte a sapkáját és kesztyűjét és ahol megálltunk, mindig arról beszélt, hogy nyáron milyen, mennyi program van és ember. Jelzem január közepe volt. Tanársegéd jóarc srác, néha akkorákat krákogott, hogy csak néztem… nagyon félelmetes volt, de értelmes figura, remélem csak egy kis betegség. Hazafelé lekéstük a vonatot, így a mekiben kitárgyaltuk a svéd feminizmust, és ha fel akarsz idegesíteni egy svédet, akkor erről kell beszélni, mondta elsőkézből a malmöi Daniel. Majd a magyar-svéden az Ibrahimovicot! Ja, hogy ő nem svéd:P Jelentkeztem Lundban egy Nationbe, a Wermlands Nation-be. Kaptam ingyen kaja -és kv jegyeket 1-2 alkalomra, meg regisztráció alatt olyan finom Brownie-t!, még soha nem ettem olyan csokisat, hogy mintha a csoki akkor olvadt volna el a számban és áhh, nagyon jó volt! Aztán itthon ebéd. Nos, az olajban sütést még tanulni kell, mert a fröcsögő olajtól hamar megtanul az ember táncolni, de hát így van ez rendjén, nem?:) Este úgy volt, hogy közös vacsora lesz a kémiás szekcióval, de végül nem jutottunk be a Nation-be, ahová mentünk, hanem visszamenünk a Student Unionba, és kis szendvics, én pl lazacos tortát ettem... semmi extra, egyszer kibírtam. De nagyon jót beszélgettem a franciákkal és a lengyel lánnyal, végén fotózkodtunk, meg leléptünk mert holnap nagy parti és bírni kell az iramot;)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr151696676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása