HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.02.03.

2010.02.04. 00:20 Kozy87

Reggel van, készülődés, első nap a betegség után Helsinborgban. Bumeráng, reggeli, nyugis elindulás, még erővel nem túltengve mégis jól voltam, de elindultam a buszhoz, ha már jár és jó a bérletem akkor kihasználom. Vonatállomáson társakkal találkoztam, majd a késő vonattal irány Hb. Helyreigazítanám korábbi magamat. Itt nem jól takarítják a havat, csak a kis hó könnyen elolvad. De itt az utakon csak a felesleget kotorják le, MARKOLÓVAL:D így már látni hol megy az út, hát menj Te is arra... végülis így nem lesz latyak, csak fokozatosan, senki nem panszkodik, a nyugdíjasok ugyanúgy sétálnak a 10 centis, olykor csúszós járdákon, igaz az itteni nyugdíjasok simán szaltóznak és kérésre lemennek hídba. De ha belegondolok, otthon is láttam már a lőrinci piacnál olimpiai időn belül futni nyugdíjasokat teli kosárral futni a busz után, meg a helyekért.

Köszöntéseket mindenkinek köszönöm!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr91728236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása