HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

projekt + szóbeli

2010.03.18. 23:41 Kozy87

Végül bejött a számításom vagyis "holnap" sem aludtam. Kedd este sokáig dolgoztam a projekten, picit tovább aludtam mint terveztem, de nem sanyargathatom magamat, elvégre Erasmus ösztöndíjjal telelek itt:) Ebéd után volt az első megbeszélés a kövezkező projektmunkával kapcsolatban, de ez már egy másik tárgy keretében történik. Kb 7 diák volt, 4 svéd, 1 német, egy francia és én. 5-en környezetmérnöknek tanulunk (végre találkoztam normális helyi diákokkal:) ). Témám a diplomamunkám témája lesz, kis könnyedség, ráadásul már benne vagyok a munkában, több találkozón túl vagyok és most szervezem a többit.

Szóval utána irány haza, és folyt köv porjekt. de este megbeszéltünk egy utolsó gyakorlást az Ökológia épületébe. Persze aki miatt öre mentünk késett 45 percet, de bent nálam volt a laptop, dolgozgattam. Átfutottunk a témákon és kész, elindulás előtt láttunk egy egeret. Ez is a legjobb helyet választotta, az ökológia épületét, gondolta itt biztos nem bántják. jelentem még él. Hazatekertem rekord idő alatt és végül a határidő után(éjfél) küldtem el fél1kor a projektet. Csak elég rugalmasak. Ezután jött a következő felvonás. 15 perces előadást készíteni a projektről. kb 3 után abbahagytam, nagyjából a szöveg és a képek benne voltak de animációt reggelre hagytam.

Sikerült 15 perccel az órasörgés után felkelni, mert elég fáradt voltam de a zuhany mindig segít, hát még a feketetea. Nem sokat tudtam formázni mert rohanni kellett hogy elérjük Michaellel a vonatot, egymást keltegettük reggel és éjszaka, mert munka volt:)

Vonaton megcsináltam az animálást, s végül a teremben fejeztem be mielőtt előadtam volna. a vonaton a vicces fekete kaller jött. nehezen megtaláltam a bérletemet és megmutattam neki, már csak rám várt, és tett egy megjegyzést az öltönyös képemre: "hm, good looking", "thank you, you too" válasszal útjára engedtem, ő erre egy mosollyal távozott:) 15 perc lett pont az előadás, ollé. Utána többiek mentek ebédelni, én meg sajnos haza aludni egy órát majd svéd szóbeli vizsgára. Előtte mivel megegyeztünk Violával pálinkáztunk ő 2 rövidet, és egyet, segítettem neki mert 3ról volt szó eredetileg. Ez azért volt fontos, mert így gyorsan megtanultunk néhány idegennyelvet, de mi most éppen a svédet használtuk a vizsgán. Simán ment minden, utána haza, Fredrik (a svéd Will Smith) újfent rendes volt ééés pihenés, emailezés, chatelés, kis pihi. Judit holnap jön hosszúhétvégére, ki kell majd találnom valami jó programot, hogy jól teljen ez a pár nap, de szerencsére Nóri is gondolkozik, hisz nála fog lakni. Nation tuti, de mivel 2 tacksittningem lesz, ezért csak utána, az egyik bulin csatlakozom hozzájuk. Egyik témája Tim Burton lesz, vajon milyen jelmezben menjek?!

no mindjárt megyek aludni, mert holnap study visitre megyünk Skane-tól északra található egy vasúti alagútépítkezés, ami a svéd közbeszédben van már egy ideje, egyes viszontagságok miatt. hogy miért?! megtudtod a következő részből!

hali

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr1001851204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása