HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.01.12.

2010.01.23. 23:34 Kozy87

2010.01.12.

Korai kelés, nehezen indult a nap, de elindultunk és elsők között jelentkeztünk be, kaptuk meg a kulcsunkat, fizettünk be a nagy welcome party-ra, s mienk volt az egész nap. Kisbusszal elvittek a kolinkhoz, ahová először nehéz volt bejutni, hogy is nyílik ez a zár téma… de már vacogtam, mire sikerült. Ja havazott kint. Bent összefutottam egy kanadai sráccal, aki elhúzza a szavakat így nehéz megérteni. Nehéz volt megtalálni a 313-ast, mert a liftben nem a 3-as számnál van. mert van a földszint, aztán 2-es a következő szint, úgyhogy a 4.-en lakok a lift szerint. Az apartman egy tiszta fehér, IKEA szoba. Kipakoltam mindent hamar, az elrendezéssel még várni kell. Egy Rubophen után kis idővel felfedeztem a környéket egy sétával, focipályák, parkok, s végül a boltnál kötöttem ki, hogy az otthoni nem létező készleteket feltöltsem. Két bolt is van egymással szemben, egy Nettó (LIDL-féle) és a CoopKONSUM. Kétszer fordultam, de most már legalább nem érzem úgy, hogy nem lenne mit ennem. Második fordulónál találkoztam a kanadai sráccal és együtt vásároltunk, dumáltunk közben, de már kezdtem megszokni, ahogy beszélt. Este nem voltam valami jól, csináltam „táboriteát” (lábasban), s hamar lefeküdtem, de a Rubophen újfent segített.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr171696656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása