HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.01.13.

2010.01.23. 23:34 Kozy87

2010.01.13.

Reggeli kelés nem könnyű. Lassan reggeliztem, mert mikor irány az LTH, érintve Nórit aki 15-20 perc sétára lakik tőlem, együtt odataláltunk. Lassan kezdem kiismerni magamat térkép nélkül is, de jó ha kéznél van. Információs előadáson elég sok mindent elmondtak, csak egyet említenék, Patrick the Police, aki elég jól előadta, mikre lehet számítani a rendőrökkel kapcsolatban, illetve mikre figyeljünk oda stb. Ezután a földszinten a Nation-ök hirdették magukat, összegyűjtöttem a szórólapokat, állítólag mindegy melyikbe lépünk be, mindbe belépést biztosít, itt értem minden rendezvényüket. Hazafelé Nórival megegyeztünk abban, hogy tavasszal jobb lesz a botanikus kert mellett suliba sétálni... Felfedeztem a piactér boltjait, a nagy élelmiszerüzletben önkiszolgáló a fizetés, tetszett, Ezután az italbolt közel megtekintése után a városháza érintésével eljutottam az állomásig, ahol a Helsinborgba való ingázásról érdeklődtem. 20% diákkedvezményt kapok majd, ha lesz diákigazolványom. De hogy lesz? Visszafelé úgy terveztem lemérem mennyi idő az állomás-otthon táv. Nos, majd legközelebb, mert a parkban megálltam az új uszodánál, ami elég drága, de van wellness része is kint kanyargó zártcsúszdával, ami az bentről indul és bent fejeződik be, de a csúszda egy része kint van az épületből, hogy fázhat a feneke annak, aki ott csúszik:) a park nagyon szép és elég nagy, Majd ide járok futni, ha jön a jóidő. A parkból a helyi sportcsarnokhoz jutottam, ami a focistadion mellett van. Be is mentem. Kiderült ez a kézicsarnok, vagyis 2 van belőle egymás mellett, ahogy a 2 jégkoripálya is van ott. Bérelni lehet korit, szóval minden adott. Különböző rendezvények vannak időről időre, Micheal Flatley Lord of the Dance lesz hamarosan éééééés április 1-jén svéd-magyar  női kézi selejtező. Ha nem poén akkor ott leszek, már ha itt leszek. Ezt még nem tudom. A stadion mellett gyalogolva, szembejött a kanadai srác, majdcsak direktben is talákozunk ha már egy házban lakunk. 2 ajtó is nyitva volt a folyosón, úh beköszöntem. Szembeszomszéd, Michael, angol és elég közvetlen, míg az ő barátja a másik nyitott ajtós a német, Jonas. Micheal később áthívott vacsizni, ott volt Jonas is, 2. féléves Erasmusosok Exeterből és Göttingenből, úh. már ismerik a terepet és jóbarátok, közös főzések, kaják, fogok még csatlakozni vagy ők hozzám. Hajábakrumplit vajjal és jó savanyúsággal megettem előtte, de átmentem dumálni picit, jó lenne gyorsan felgyógyulni mert jónak tűnik a folyosó, lesz itt pár buliJ ahogy a város minden részén is. Jó mert, este csak gurulni kell majd lefelé a városból, már ha lesz biciklim, mert Michealnek 2 is van, meg is veszem stipstop az eladót majd.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr211696657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása