HTML

subidubi Svédországban

Ez a blog remélhetőleg annak lesz érdekes, aki ismer, és érdekli mi is történik velem itt Svédországban vagy valahol a környékén:)

Friss topikok

Linkblog

2010.01.17.

2010.01.23. 23:38 Kozy87

2010.01.17.

Reggel majdnem délig aludtam, nem baj, ezért estebédeltem csak most 9kor. Úgy tűnik ez a vollkornbrot sokáig kitart... sajnos, elég lassan lehet enni:P. Reggeli után Kecskemétről kaptam hívást, ahol épp ebéd után voltak a Zoliék, Keresztmamáék is ott voltak, ők persze csodát láttak, mert még ott sem tartanak mint Édesanya, de nem is bizos hogy valaha megpróbálják felfedezni az internet világát. Ezután kibújtam a szobámból és épp előtte beszélgetett Micheal és Jonas beszélgettek. Előbbihez indultam, hogy érdeklődjek a biciklijéről. Nos elég drágán adja, meg közgázt tanul, így vigyázni kell vele! Na jó nem, de meghallgatom még más ajánlatokat is mert, drága egy kicsit a két ajánlata. Ezt követően beugrottam Rémihez, akivel felfedeztük a környéket, sportcsarnokot, sajnos nem teljességében, mert a lundi női kézicsapat épp akkor játszott, és nem tudtunk az előtérnél beljebb jutni. Eldöntöttük, hogy mivel neki vannak ismerősei Erasmussal erre-arra Svédországban, igaz nekem kevesebb, de majd utazunk együtt, amerre csak tudunk, mert ezért is jöttünk, vagy nem?!

Este vacsi készítés, még lassan megy, hát még a hagyma jó felszeletelése, pedig nem a szuperkésen múlik:P Holnap be kell vásárlonom, még pár alapdolgot és teljes lesz a készlet újfent. Asszem ma is filmezem egyet, legalább hamar lefekszem, mert holnap új hét, és már fittnek kellene lenni teljesen, igaz este még nem így éreztem magamat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozyinsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr751696668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása